KUNDTJÄNST

Välkommen att kontakta vår kundtjänst vid frågor om allt från produkter till leveranser via formuläret nedan. Vi svarar oftast inom ca 1-2 arbetsdagar.


Kontakta Klarna för betalningsfrågor 
Telefonnummer: 08–12012010


Posten
Telefonnummer: 0771-333310

Vanliga frågor:

Vad är leveranstiden

Normal leveranstid är cirka 1-2 vardagar.

När får jag min Klarna faktura:

Normalt ca 3-5 dagar eller logga in på App.klarna.com för att se alla dina fakturor.

Saknad orderbekräftelse:

Kolla skräpposten. Om du inte hittar det, vänligen kontakta oss nedan.

Är min order skickad:

Du får ett mail med leveransinformation när din order skickas ut. Kontrollera så att det inte fastnar i din skräppost.

Jag vill ångra mitt köp & göra en retur:

För att göra en retur, vänligen klicka här för att komma till returhanteringen. Eller följ instruktionerna nedan.

Min produkt är trasig & vill reklamera:

Kontakta oss nedan och förklara så utförligt som möjligt om vad som är trasigt.

Returinformation:

För att kunna returnera en produkt måste den vara i samma skick som den var när du fick den, dvs oanvänd och ej förstörd eller skadad och i sådant skick att den går att sälja till ny kund utan prisavdrag.
Vid ångerköp av använda hygienartiklar och kroppsnära produkter så som skönhetsprodukter, underkläder, strumpor, m.m. Även elektronikprodukter med plombering som t.ex. minneskort, usb-minnen, batterier, hörlurar/headset eller , in-ear hörlurar o.s.v. godkänns inte ångerköpet av hygienskäl, om plomberingen är bruten.
Är produkten oanvänd kan du däremot ångra köpet. Det flesta reklamationer / returer kan lösas via mail, vi ber er därför att EJ göra någon retur innan ni har varit i kontakt med oss via mail. Inga returpaket tas emot innan en reklamation har anmälts och godkänts.

Returadress

Fyndway AB
Gränsbovägen 4B
15242 Södertälje